FAQ

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszymi kursami online. Jeśli nie ma tu odpowiedzi, której szukasz lub potrzebujesz więcej informacji, to skontaktuj się z nami bezpośrednio – KONTAKT

FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Kursy online są przygotowywane na specjalnej platformie. Ich zamawianie odbywa się podobnie jak w sklepie internetowym (jeśli kurs jest bezpłatny, to nie następuje etap płatności).

Zamówione kursy są dostępne na koncie użytkownika po zalogowaniu. Dane logowania tworzone są przy pierwszym zamówieniu. Każde kolejne zamówienie z użyciem tego samego adresu e-mail powoduje automatyczne przypisanie kursu do konta użytkownika.

Zamówione kursy są dostępne na koncie użytkownika na naszej platformie z kursami. 

Kursy składają się z modułów i lekcji, które zawierają m.in. treści, nagrania wideo, aktywne grafiki. W zależności od konstrukcji kursu uczestnik może mieć dostęp do wszystkich modułów i lekcji kursu od razu lub sukcesywnie (w miarę zaliczania poszczególnych lekcji). Do wybranych lekcji dołączone są materiały do pobrania. Niektóre kursy zawierają również testy wiedzy podsumowujące poszczególne moduły kursu lub cały kurs.

Uczestnik samodzielnie przechodzi przez poszczególne lekcje, korzystając z zamieszczonych w nich interaktywnych treści. Może to robić w dowolnym czasie i w tempie dostosowanym do własnych potrzeb i możliwości.

Tak, możesz wykupić kurs dla grupy osób (całej rady pedagogicznej lub jej części). Każda z nich otrzyma dostęp do indywidualnego konta na naszej platformie i będzie mogła przechodzić przez kurs jak każdy użytkownik naszej platformy.

W zależności od naszych ustaleń, możemy informować Cię jako dyrektora o postępach uczestników (ile osób i w jakim stopniu zrealizowało dany kurs).

Jeśli chcesz wykupić kurs dla grupy, skontaktuj się z nami. Będziemy potrzebować listy osób z ich adresami email.

Tak, nasze kursy mogą być elementem bardziej rozbudowanego procesu uczenia się nauczycieli (uczenie hybrydowe, blended learning). Kurs można wykorzystać jako wprowadzenie do szkolenia (model tzw. odwróconej lekcji) lub jako uzupełnienie zakończonego szkolenia (dodatkowe materiały, poszerzenie wiedzy).

W przypadku kursów online certyfikat wystawiany jest po ukończeniu kursu, w którym włączone zostało śledzenie postępów uczestnika. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest przejście wszystkich lekcji kursu i oznaczenie ich przez uczestnika jako ukończonych (pole wyboru w prawym górnym roku ekranu).

Certyfikaty uczestnika są dostępne w zakładce „Moje konto„.

Nasza platforma z kursami jest zautomatyzowana:

  • Twoje zamówione kursy trafiają do koszyka
  • Po przejściu do koszyka możesz zdecydować czy chcesz otrzymać fakturę jako osoba fizyczna czy jako firma/organizacja/instytucja
    • Jeśli chcesz, by na fakturze znalazły się dane nabywcy i odbiorcy (np. organu prowadzącego i szkoły) odznacz pole „Ten sam kupujący i odbiorca” – pojawią się pola do podania danych odbiorcy
  • Opłać zamówienie przy pomocy bramki szybkich płatności Przelewy24 (możesz użyć szybkiego przelewu, BLIKa itp.) – dostęp do Twoich kursów uzyskasz natychmiast po potwierdzeniu płatności.
  • Twoje kursy są dostępne w zakładce „Moje kursy”; możesz je też odnaleźć na swoim koncie użytkownika
  • Jeśli korzystasz z naszej platformy pierwszy raz, musisz założyć konto użytkownika

Uwaga! Jeśli chcesz otrzymać fakturę płatną tradycyjnym przelewem

Rozumiemy, że możesz potrzebować faktury płatnej zwykłym przelewem (np. za Twój kurs zapłaci Twój pracodawca). Możesz otrzymać taką fakturę, jednak proces ten nie będzie zautomatyzowany i wydłuży czas oczekiwania na dostęp do kursu.

  • Złóż zamówienie na kurs (załóż konto użytkownika, jeśli go jeszcze nie posiadasz)
  • Na etapie wybory sposobu płatności wybierz tradycyjny przelew  (lub symbol dwóch banków)
  • Wyświetlą się dane do przelewu – opłać zamówienie korzystając z tych danych (dane te znajdziesz również na swoim koncie użytkownika w zakładce „historia transakcji” – nieopłacone zamówienie będzie oznaczone jako „w toku”)
  • Po opłaceniu należności za kurs, uruchomimy go ręcznie i prześlemy fakturę

Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z nami w sprawie płatności lub dostępu do kursów:

Nasza platforma działa w sposób zautomatyzowany wykorzystując system szybkich płatności. Rozumiemy jednak, że możesz potrzebować faktury płatnej zwykłym przelewem (np. za Twój kurs zapłaci Twój pracodawca). Możesz otrzymać taką fakturę, jednak proces ten nie będzie zautomatyzowany i wydłuży się czas oczekiwania na dostęp do zamówionego kursu.

  • Złóż zamówienie na kurs (załóż konto użytkownika, jeśli go jeszcze nie posiadasz)
  • Na etapie wybory sposobu płatności wybierz tradycyjny przelew  (lub symbol dwóch banków)
  • Wypełnij pola niezbędne do wystawienia faktury
  • Poinformuj nas w komentarzu do zamówienia, że chcesz otrzymać fakturę płatną przelewem z 7- lub 14-dniowym terminem płatności
  • Wyświetlą się dane do przelewu – (dane te znajdziesz również na swoim koncie użytkownika w zakładce „historia transakcji” – nieopłacone zamówienie będzie oznaczone jako „w toku”)
  • Poczekaj na naszą fakturę, którą wyślemy mailem z 7- lub 14-dniowym terminem płatności i opłać ją
  • Po opłaceniu należności za kurs, uruchomimy go ręcznie i prześlemy fakturę

Copyright © 2021 Percepti Edukacja. Kursy napędza platforma WP Idea

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna!
Czy poświęcisz nam 4-6 minut i wypełnisz ankietę?